ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 15 lipca 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie sposobu organizowania i szczegółowych zasad przeprowadzania konkursów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 18 grudnia 1998 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 1999 r. Nr 49, poz. 483, z późn. zm. 1) ) zarządza się, co następuje:

§ 1. W rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 3 listopada 1999 r. w sprawie sposobu organizowania i szczegółowych zasad przeprowadzania konkursów na wyższe stanowiska w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 91, poz. 1028) w § 2 wprowadza się następujące zmiany:

1) ust. 2 otrzymuje brzmienie:

„2. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko Głównego Inspektora Audytu Wewnętrznego lub dyrektora generalnego urzędu wchodzą:

1) trzej przedstawiciele Prezesa Rady Ministrów,

2) czterej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.”;

2) po ust. 3 dodaje się ust. 3a w brzmieniu:

„3a. W skład zespołu przeprowadzającego konkurs na stanowisko, o którym mowa w art. 41 ust. 1 pkt 3 ustawy, wchodzą:

1) dwaj przedstawiciele Głównego Lekarza Weterynarii,

2) jeden przedstawiciel wojewody,

3) trzej przedstawiciele Szefa Służby Cywilnej.”.

§ 2. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.


1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 1999 r. Nr 70, poz. 778 i Nr 110, poz. 1255, z 2001 r. Nr 102, poz. 1116, Nr 111, poz. 1194, Nr 128, poz. 1403 i Nr 154, poz. 1800, z 2002 r. Nr 150, poz. 1237, Nr 153, poz. 1271, Nr 238, poz. 2025 i Nr 240, poz. 2052, z 2003 r. Nr 228, poz. 2256 i 2257, z 2004 r. Nr 33, poz. 287, Nr 179, poz. 1845 i Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 10, poz. 71 i Nr 132, poz. 1110.